.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد عصر امروز جمعه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرارگرفت.


به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر گفت:حدود 195 هزار و 414نفر در این اعلام نتایج مجاز به انتخاب رشته هستند که از این تعداد 39 هزار و 581 نفر از طریق ظرفیت اعلام شده در دفترچه پذیرش خواهند شد.

پورعباس اضافه کرد: زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد را هفته اول شهریور اعلام کرد وافزود :داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از تاریخ پنجم خرداد به مدت 6 روز فرصت دارند 50 رشته را انتخاب کنند که البته این تعداد انتخاب رشته شامل داوطلبانی که در 2 کد رشته امتحانی شرکت کرده اند نیز می شود.

وی گفت:4000 ظرفیت برای استعداد های درخشان که از طریق دانشگاه های مربوطه انتخاب و پس از تائید سازمان سنجش مشغول تحصیل می شوند و همچنین حدود 4 هزار نفر سهمیه دبیران ودانشجوایان ممتاز از طریق ازمون سراسری ارشد (بر مبنای 90 درصد نمره ) پذیرش خواهند شد.

رئیس سازمان سنجش تصریح کرد:ظرفیت پذیرش امسال کارشناسی ارشد نسبت به سال گذسته حدود 20 درصد افزایش دارد و داوطلبان می توانند در این اعلام نتایج اولیه ،کارنامه ،رتبه وریزنمرات خود را بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان مشاهده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.